Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Έκλαψε όλος ο πλανήτης για την παραίτηση του Γ.Παπανδρέου (φωτογραφίες)


Μετά την παραίτηση Παπανδρέου παγκόσμια θλίψη έχει κυριεύσει,απ΄άκρη σε άκρη , όλο τον πλανήτη. Διάσημοι αλλά και απλοί πολίτες δεν άντεξαν μπροστά στο φακό και ξέσπασαν σε δάκρυα. Δείτε τις φωτογραφίες και τις δηλώσεις του κόσμου και των επωνύμων για τον Γ.Παπανδρέου....









Lebron James : "Δεν αντέχω χωρίς Παπανδρέου .Θα ζητήσω να διακοπεί το NBA για 5 χρόνια για ένδειξη συμπαράστασης"



O λαος της Ναμίμπια θρινεί για την παραίτηση ΓΑΠ




Britney Spears : "Η ανθρωπότητα δεν γνώρισε άλλον ηγέτη σαν τον  ΓΑΠ με τόση κοινωνική ευαισθησία. Κρίμα...."


Μαθητής από το Λίβανο :" Όταν μεγαλώσω θα ιδρύσω ΠΑΣΟΚ στο Λίβανο"


Angelina Jolie : "Ήταν ότι καλύτερο έβγαλε η Ελλάδα !!Θα του αφιερώσω την επόμενη ταινία μου "


Ρούλα :"΄Θέλω να βγω σε μεσημεριανή εκπομπή να κλάψω δημοσίως γιατί απλά του αξίζει!"


Νιγηριανός Τραπεζίτης : "Πως μπόρεσε και παραιτήθηκε !?  Tον αγαπούσα το παραδέχομαι..Ήταν το δεύτερο εγώ μου!"



50 Cent : "Θα χτυπήσω στο μπράτσο μου tattoo με τον Γιωργάκη...George  I am your  nigga..."




Paris Hilton : "Υπέροχος άνθρωπος....Υπέροχη καράφλα...."


                            Tsin tsan Li  : "語順およ  Papandreou 普通  名詞 敗 越 于夫椒 「呉は夫椒で"





Αλγερινός Μπακάλης : "Αλλάχ πάρε τα παιδιά μου όχι τον Παπανδρέου..." 


Πάπας : "Δεν χρειάζεται να ντρεπόμαστε για τα  δάκρυα μας..Σήμερα θρηνεί όλη η Υφήλιος"




Πακιστανός Κρεοπώλης :"Mε την παραίτηση Παπανδρέου δεν μπορώ να κάνω πια όνειρα..."



Roger Federer : "Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυα μου, μόνο ο Παπανδρέου..."



Ινδή Μαγείρισσα : "H Ινδία μετά τον Παπανδρέου δεν χρειάζεται κανένα Gandhi "



Generated image
Ronaldhinio : "Θα ζητήσω από όλους τους παίκτες να φορέσουν το μαύρο περιβραχιόνιο ως ένδειξη πένθους και συμπαράστασης προς τον μεγαλύτερο ηγέτη"




Κολομβία : "Είμαστε ένας λαός σε πένθος...πως θα ξαναβρούμε τώρα την ελπίδα"




"H σκέψη μου όπου και να ταξιδέψει πάντα θα καταλήγει στον Παπανδρέου!"



"Είσαι και θα είσαι ο πρωθυπουργός της καρδιάς μας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου