Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Όνειρο με έναν ... εξωγήινο

Όνειρο με έναν εξωγήινο

Όνειρο με έναν ... εξωγήινο.

Ξανάρχονται Τρωικανοί τον έλεγχο να κάνουν
Να δουν τα γιουσουφάκια τους τα μέτρα αν τα πιάνουν
Κι εμείς που μάθαμε πολλά μέσα σε δύο χρόνια
Το ξέρουμε για το λαό δεν θα υπάρξει πρόνοια

Κι είπα να πάρω τα βουνά, ανάσα στην ψυχή μου
Να καθαρίσει το μυαλό, από τη βόλεψή μου
Κι ήταν καλά, πολύ καλά και ξάφνου, μα τι βλέπω;
Ναι ! Ήταν εξωγήινος κι ας είπα «παραβλέπω»

Μη με φοβάσαι γήινε, δεν θέλω το κακό σου
Γνωρίζω εγώ τη μοίρα σου κι όλο το ριζικό σου
Σαν η καρδιά σταμάτησε τη φοβερή τρεχάλα
Βαθειές ανάσες έπαιρνα, να φύγει η αντράλα

Κι άμα συνήλθα αρκετά, πλησίασα κοντά του
Στο λογικά απίστευτο και κάθησα σιμά του
Ποιος είσαι; Έχω τρελαθεί; Μην είσαι ο Μορφέας;
Εγώ είμαι εξωγήινος, για σένα ένας Ορφέας

Έρχομαι απ’ το Σείριο, πατρίδα αγαπημένη
Να πω στον κάθε άνθρωπο: Στην έχουνε στημένη
Μαύρες δυνάμεις τέρατα, τσιράκια καιροσκόποι
Κι άλλοι τυφλοί υπήκοοι, να αλωθούν οι ανθρώποι

Σε σένα πούσαι Έλληνας, έχω να πω ξυπνήστε
Σαν τον Ορφέα θα μιλώ, τα μάτια σας ανοίξτε
Δείτε το πάζλ συνθέστε το κι αν κάτσεις και κοιτάξης
Θα δείτε το σενάριο για σας της Νέας Τάξης

Πάτε από το τέλος στην αρχή, να δείτε αμυδρά
Ύστερα ξαναπαίξτε απ την αρχή και δέστε καθαρά
Δεν ήρθαν να σας σώσουνε, αγχώνη ετοιμάζουν
Αφού σαν πρώτα, ανδράποδα, σαν ζώα θα ατιμάζουν

Γιατί εμένα διάλεξες να πεις αυτά τα λόγια;
Τα λέω στον κάθε ξυπνητό, που αφήνει τα μοιρολόγια
Είμαι αλήθεια ξυπνητός ή στο βαθύ τον ύπνο;
Έτσι κι αλλιώς τεστάριστο, όταν βρεθείς στον ξύπνιο

Και αίφνις μόνος απέμεινα, γύρω δεν ήταν άλλος
Και αν θα τα πω, τρελάθηκε, θα πει ο παπαγάλος
Σα θα κατέβω απ το βουνό, αυτά δεν θα τα λέω
Θαχω τα μάτια ανοιχτά, μα ούτε και θα κλαίω

Θα πω στον κόσμο να κρατά τη φλόγα αναμένη
Σαν το κερί ανάστασης, σαν νάναι ειμαρμένη
Να δίνει φως και φωτισμό, να φεύγουν τα σκοτάδια
Όταν τα άστρα χάνονται στα σκοτεινά τα βράδυα.

Κι όποιος με σύνεση, με νου, με γνώση και καρδιά
Θα δει το Τέρας - Σχέδιο για την Πατρίδα και για τα παιδιά
Ας μπει μπροστάρης στο λαό
Και όλοι εμείς,με μάτια ανοιχτά, στο φως ακολουθούμε

Σωτήρης Τσιλίκας

Πηγή: Όνειρο με έναν ... εξωγήινο - RAMNOUSIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου