Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Το σημείωμα του αυτόχειρα!

http://www.enikos.gr/images/resized/590_700134cc2477d98c04cd5ade6232e0b4.jpg


Οι τελευταίες σημειώσεις του συνταξιούχου πριν αποφασίσει να θέσει τέλος στη ζωή του, δείχνουν για μία ακόμη φορά την απόγνωση στην οποία βρίσκονται χιλιάδες Έλληνες.
Το σημείωμα που άφησε:
«29/5/2012, Αλέξανδρος
Η Ελληνική Αστυνομία δεν ξέρει αν υπάρχω, γυναίκες, ποτά  και ναρκωτικά ούτε στα όνειρα, καφενείο δεν έχω πάει. Το μόνο μου ‘παράπτωμα’ ήταν ότι δούλευα από το πρωί έως το βράδυ.
Αλλά έκανα ένα μεγάλο έγκλημα έγινα ελεύθερος επαγγελματίας στα 40 μου και φεσώθηκα μέχρι τον λαιμό. Και με καλούν τώρα τον μαλάκα στα 61 μου να πληρώσω γι αυτό.
Εύχομαι τα εγγόνια μου να μην γεννηθούν στην Ελλάδα μιας  και δεν θα αποτελείται από έλληνες από εδώ και στο εξής δεν θα ξέρουν την ελληνική γλώσσα και τα ελληνικά θα τα έχουν καταργήσει τελείως.
Μόνο αν βρεθεί ένας πολιτικός τύπου θάτσερ και μπορέσει να μας βγάλει από αυτή την κατάσταση για να συμμορφωθούμε».
 enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου