Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΣΟΚ! Μήνυση στον Λιάτσο για το φωτομοντάζ του Πάγκαλου και από ιδιοκτήτη χοιροστασίου!


p13_01.jpg
Γράφει ο Παρασκευάς στο ListonPlace
Κύριοι της Παρασκευης και 13…
Διάβασα στο διαδίκτυο ότι ο κύριος Πάγκαλος σας έκανε μήνυση και σας ζητά 2 εκατ. Ευρώ ηθική αποκατάσταση, γιατί τον παρουσιάσατε σε φωτομοντάζ με κεφάλι γουρουνιού.
Επειδή λοιπόν νομίμως εκπροσωπώ ένα χοιροστάσιο στην Κόρινθο έχω την εντολή από τους πελάτες μου τους χοίρους να σας υποβάλω και εγώ μήνυση και μάλιστα θα απαιτήσω 3 εκατ. ευρώ γιατί παρουσιάσατε το κεφάλι ενός πελάτη μου με το σώμα του Πάγκαλου το οποίο, ο πελάτης μου ο χοίρος το θεωρεί άκρως δυσφημιστικό για την χοιρινή… προσωπικότητα του !!!

lipstick-on-a-pig.jpg
Θα δεις ρε Αιμίλιε Λιατσο τι θα σε κάνω.
Η σάτιρα έχει και τα όρια της, άκου να χρησιμοποίησης το κεφάλι του πελάτη μου με το σώμα του Πάγκαλου. ΑΙΣΧΟΣ.
Υ.Γ. και όχι μόνο αυτό αλλά θα ζητήσω και την προφυλάκιση σου γιατί είσαι ύποπτος για την τέλεση του ίδιου αδικήματος.
Μήτσος Χοιρομέρης δικηγόρος παρα ριο πάγκο
Υ.Γ. 2. θα το κοινοποιήσω στον ΟΗΕ, στην WWF στον Αλαφούζο και στον ΣΚΑΙ.
Υ.Γ. 3. Ως εδώ ΡΕΕΕΕΕΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑΣ ????
Έχεις δενδροφυτευση?

olympia gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου