Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Είμαι προμηθευτής των carrefour και είμαι απλήρωτος για 8 μήνες!!!!

Kαλησπέρα,
Είμαι προμηθευτής των carrefour και είμαι απλήρωτος για 8 μήνες(το ίδιο ισχύει και για άλλους προμηθευτές). Έχουμε καταστραφεί από την πολιτική τους να σε πληρώνουν όποτε θέλουν και όσα θέλουν. Τώρα μάθαμε ότι εκκρεμούν και δύο αιτήσεις πτώχευσης εις βάρος των carrefour και ότι πάει να γίνει το επόμενο Aτλάντικ.


άραγε υπάρχει κανείς αρμόδιος σε αυτό το κράτος να σταματήσει αυτή την καταστροφική πολιτική τους?


θα ήθελα αν γίνετε να δημοσιεύσετε το πρόβλημα μας αυτό με την συγκεκριμένη εταιρία έτσι ώστε να μην πέσουν στην παγίδα τους και άλλοι προμηθευτές...


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
(θα ήθελα να μην δημοσιευθεί το όνομα μου στην παρούσα φάση και αν δεν υπάρξει κάποια λύση θα μιλήσουμε με ονόματα και ποσά)


τα στοιχεία του αποστολέα είναι στην κατοχη μας
antistasiaka nea!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου