Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Επιστολή ανάπηρου από Πάτρα που η ΔΕΗ του κόβει το ρεύμα


Αγαπητέ Πελάτη,
έχετε οφειλή από προηγούμενο λογαριασμό σας. Παρακαλούμε για την εξόφληση της οφειλής σας, το αργότερο μέχρι την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού...
(17/1), διαφορετικά μετά λύπης μας, θα βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να διακόψουμε την ηλεκτροδότησή σας».

Αυτά ήταν τα κάλαντα που μού έψαλε η ΔΕΗ με τον (έναντι) λογαριασμό που μού έστειλε μετά την πρωτοχρονιά [...]
Για να είμαι απόλυτα ακριβής, προηγήθηκε η συνειδητή άρνησή μου να πληρώσω την πρώτη δόση στο χαράτσι (συνολική δαπάνη 506 ευρώ), εφόσον πλήρωσα μόνο το ρεύμα (135 ευρώ). Αυτό σημαίνει πως η ΔΕΗ είδε από το σύστημα ενημέρωσης πως δεν καθυστερώ απλά να πληρώσω το λογαριασμό, αλλά αντιθέτως πληρώνω επιλεκτικά και κατά βούληση. Γι' αυτόν τον λόγο μού στερεί ακόμη και αυτό το εικονικό περιθώριο των 80 ημερών από την έκδοση του λογαριασμού (οι 80 μέρες από την έκδοση λήγουν κανονικά στις 17/2).
Το σημαντικότερο όμως, είναι... το επιχείρημα που το υπουργείο του κοινωνικά ανάλγητου υπουργού κ. Βενιζέλου μού αρνείται την αναπηρική έκπτωση. Εδώ πρέπει να υπογραμμίσω πως τα «Μέσα Μαζικής χειραγώγησης» αποκρύπτουν τη σημαντικότερη λεπτομέρεια της ιστορίας: για να λάβεις την έκπτωση θα πρέπει όχι μόνο να είσαι ανάπηρος άνω του 80%, αλλά και η ακίνητη περιουσία σου να μην υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ!!! Άρα το ποσοστό της αναπηρίας και η αντίστοιχη έκπτωση ακυρώνονται εκ των πραγμάτων (ένα σπίτι στη συνοικία της Αγυιάς μπορεί εύκολα να υπερβαίνει τις 200.000 ευρώ, τουλάχιστον).

Το μήνυμα, λοιπόν, του υπουργείου διευκρίνιζε αυτήν ακριβώς τη λεπτομέρεια, ύστερα από τηλεφωνικό μήνυμα στο 54600: «Η ακίνητη περιουσία σου, αγαπητέ πελάτη κ. Δημογιάννη, υπερβαίνει τις 150.000, οπότε δεν αρκεί στην ουσία, το ποσοστό της αναπηρίας σου (άνω του 80%, λόγω σκλήρυνσης).

Εντός αυτής της εβδομάδας ακολούθησε η δεύτερη επίσκεψή μου στην Α' ΔΟΥ. Είπα ξανά στον έφορο τα ίδια: «Δεν μπορώ να κόψω τα τούβλα, για να ζήσω. Δες την ετήσια φορολογική μου δήλωση και τα εισοδήματά μου. Είμαι ανάπηρος, είμαι και άνεργος (συνταξιούχος), οπότε αδυνατώ να πληρώσω».

Επίσης τον προειδοποίησα κατηγορηματικά, και δείχνοντάς μάλιστα τον καθετήρα μου:

«Κάνω 4 καθετηριασμούς ημερησίως, κινούμαι αποκλειστικά με το καροτσάκι και επιπλέον η ΔΕΗ με απειλεί με διακοπή, παραβλέποντας ακόμη και την αναμενόμενη έκδοση της απόφασης του συμβουλίου της επικρατείας... Πάντως σε κάθε άλλη περίπτωση και εφόσον η υγεία μου εκτεθεί σε σοβαρό κίνδυνο, επιφυλάσσομαι ως προς όλα τα έννομα δικαιώματά μου έναντι του κάθε εμπλεκόμενου».

Και ο έφορος δεσμεύτηκε να εισηγηθεί ευνοϊκά και κατ' εξαίρεση το αίτημά μου.
Τα συμπεράσματα δικά σου».

Γιάννης Δημογιάννης
Άτομο με αναπηρία

*Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, απαντά ότι ΔΕΝ θα επιτρέψει να μείνει κανένα νοικοκυριό χωρίς ρεύμα, είτε λόγω του χαρατσιού είτε λόγω απλής αδυναμίας πληρωμής! Θα βρεθούμε στο πλευρό οποιουδήποτε συνανθρώπου μας είτε έχει αναπηρία είτε όχι. Επικοινωνήστε μαζί μας στο epitropes2010@gmail.com ή στα τηλέφωνα του www.kinimadenplirono.gr και θα σας στηρίξουμε νομικά και κινηματικά.

Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

www.kinimadenplirono.gr
www.oxidiodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου